Nu gaat het echt beginnen! (: - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu Nu gaat het echt beginnen! (: - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu

Nu gaat het echt beginnen! (:

Door: Gerlisa & Judith

08 Februari 2014 | Nederland, Putten

Gisteren zijn dan eindelijk onze vliegtickets geboekt en is de datum definitief vastgesteld! Het avontuur gaat nu dan echt beginnen!
Na maanden van een mooie bestemming uitzoeken, Engelse cv's opstellen (met een beetje dank aan onze vaders), mailcontact en heel veel duimen hebben we op oudejaarsdag te horen gekregen dat we naar de Filipijnen gaan! Al jaren is het onze droom om ergens in deze wereld mee te mogen helpen aan de verbetering van de omgeving en situatie van mensen die het veel slechter hebben dan wij. Dat we dat nu samen mogen doen is helemaal fantastisch! Toen we op Facebook een link naar de pagina van Young Focus zagen gingen we een kijkje nemen. Hoe meer foto's er voorbij kwamen, hoe enthousiaster we werden! Wil je ook een idee krijgen van waar we naar toegaan?
Check: https://www.facebook.com/youngfocus.org?fref=ts

In de aankomende maanden gaan we jullie natuurlijk op de hoogte houden van al onze voorbereidingen. Prikken (:s), visums, verzekeringen, acties om geld op te halen en nog veel meer!
We kunnen niet wachten tot we jullie over een half jaar via deze blog mee kunnen nemen naar de andere kant van de wereld!

Paalam! (Tot snel)
Gerlisa & Judith

• 08 Februari 2014 - 16:49

Bertina:

Hoi meiden,

Wat gaaf. Hele goede voorbereidingen toegewenst, en we blijven jullie zeker volgen....

• 08 Februari 2014 - 17:24

Janneke :

Spannend zeg! Succes met de voorbereidingen.....

Groetjes

• 08 Februari 2014 - 18:33

Gerlise:

Woww.. super super gaaf!!

Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen!
    Ik kijk er nu al naar uit om al jullie ervaringen te mogen lezen!!

• 08 Februari 2014 - 18:35

Fam Kleijer Uit De Kerkstraat 132 :

Onze schoondochter komt iut de buurt van mannila, mijn man is er 8 jaar geleden, ook een maand geweest hij vond het heel leuk, armoed en rijkdom ligt daar heel dicht bij elkaar veel suc6 met jullie voor bereiding

• 08 Februari 2014 - 21:06

Laura:

Echt gaaf dat jullie je daar voor de mensen gaan inzetten!! Echt leuk dat de tickets geboekt zijn, komt het steeds dichterbij ;)

Heel veel succes met alle voorbereidingen!

• 09 Februari 2014 - 13:57

Elsjee:

Leuk zusie
    en Juud ik ga jullie wel missen natuurlijk
    veel
    -xxxxxxxx-els