Nog 3 maanden en 12 dagen.. - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden en 12 dagen.. - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden en 12 dagen..

25 Maart 2014 | Nederland, Putten

Nog 3 maanden en 12 dagen! Als je het zo zegt komt het opeens heel snel dichterbij..

Na bijna 2 maanden van regelwerk weten we wat we precies gaan doen bij Young Focus, weten we wat we allemaal kunnen verwachten en zitten we vol met ideeën om acties te gaan organiseren!
We hebben besloten om ons vliegticket volledig zelf te betalen zodat we het geld wat we hopen op te halen met jullie hulp, geheel te kunnen gebruiken voor Young Focus. Afgelopen week zijn we bij mensen geweest in Putten die in het bestuur van Young Focus zitten. Ze hebben ons enorm op weggeholpen met informatie en veel ideeën om acties te kunnen organiseren. Daar gaan jullie zeker nog heel veel meer van horen in de komende tijd!

Toen we tijdens de ontmoeting het een stukje van de documentaire zagen die op de Smokey Mountains is gemaakt werden we er even stil van.. Zo mooi en schoon als het centrum is, zo enorm smerig en zelfs levensbedreigend kan de situatie voor de kids op de vuilnisbelt zijn. Om jullie een idee te geven van de situatie daar voegen we het filmpje hierbij toe.

We zijn momenteel hard aan het brainstormen over hoe we zoveel mogelijk geld op kunnen halen om bij te kunnen dragen aan het centrum. In de tussentijd willen we jullie gebed vragen voor alle kinderen op de Smokey Mountains, hun ouders en het team van Young Focus. We houden jullie zeker op de hoogte!

Liefs,
Gerlisa & Judith