Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Putten, Nederland van gerlisaenjudithnaarmanilla - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

26 Juni 2014 | Nederland, Putten

Nog 11 dagen en dan is het al zover!
De voorbereidingen zijn bijna afgerond! Wat overigens wel even duurde..
Grote of kleine flessen zonnebrand? Hoeveel zakken koffie kunnen er in onze koffer als cadeau? 1, 2 of 3 paar slippers? :)
Maar nu zijn de meeste dingen geregeld en we staan te trappelen om te gaan!

We heel hard bezig om geld in te zamelen voor Young Focus, de organisatie waar we naar toegaan.
Afgelopen zaterdag hebben we een maaltijd georganiseerd voor de familie van Judith. Het was een prachtige zonnige dag.
De giften waren hartverwarmend! We hebben in 1 avond rond de 350 euro opgehaald!
Dit heeft ons een enorme boost gegeven om in de laatste weken nog keihard aan de slag te gaan om zoveel mogelijk geld voor dit mooie doel op te halen.
Ook voor de familie van Gerlisa gaan we een gezellige middag organiseren en we willen een afscheidsmaaltijd houden voor onze vrienden.

Kortom, wij zijn helemaal enthousiast!
De grote dag dat we vanaf Dusseldorf gaan vliegen komt steeds dichterbij..
We willen jullie nogmaals bedanken voor het feit dat jullie onze blog lezen, dat vinden we super tof!
We hopen in Manilla af en toe internet te hebben, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden.

Ten slotte willen we jullie gebed vragen.
Op dit moment is de situatie rond de vuilnisbelt erg onzeker, heel veel mensen moeten hun hutjes uit, wat betekent dat ze helemaal geen plek meer hebben om te wonen. Wij willen deze mensen opdragen in ons gebed en we hopen jullie ook!

We houden jullie op de hoogte!
Veel liefs,
Judith en Gerlisa

• 26 Juni 2014 - 10:22

Bertina:

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Alvast een hele goede reis toegewenst, en sterkte bij alles wat jullie daar mogen gaan betekenen. In gebed bij jullie. Liefs Bertina.

• 28 Juni 2014 - 14:26

Ria Huibers:

Meiden, heel veel succes in Manila. Ik weet zeker dat jullie samen met de staf van Young Focus veel mooie dingen kunnen gaan doen.
    Groet,
    Ria Huibers